سرخط خبرها

ترکیب تیم ملی ایران برابر امارت مشخص شد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) | ۴ تغییر نسبت به بازی با قرقیزستان!

  • کد خبر: ۲۵۰۲۵۷
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
ترکیب تیم ملی ایران برابر امارت مشخص شد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) | ۴ تغییر نسبت به بازی با قرقیزستان!
امیر قلعه‌نویی با ۴ تغییر، تیمش را به مصاف امارات خواهد فرستاد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی ایران و امارات در چارچوب هفته دوم دور سوم مقدماتی جام جهانی از قاره آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه ۲۰ شهریور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

امیر قلعه‌نویی در این دیدار از علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و مهدی طارمی در ترکیب ابتدایی تیم خود استفاده کرده است.

در حالی که تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود برابر قرقیزستان یک بر صفر به پیروزی رسید و اولین ۳ امتیاز خانگی را دشت کرد، اما سبک بازی تیم قلعه نویی به مذاق هواداران خوش نیامد و هواداران با شعار‌های حیاکن، رها کن در ورزشگاه فولادشهر امیر قلعه نویی را در پایان بازی بدرقه کردند.

عملکرد تیم ملی مورد انتقاد رسانه‌ها نیز قرار گرفت و حالا سرمربی تیم ملی برای دومین بازی تیمش دست به ۴ تغییر بزرگ زده است. سردار آزمون، علی قلی زاده، محمدامین حزباوی و آریا یوسفی که در دیدار با قرقیزستان در ترکیب ابتدایی بازی حضور داشتند در این دیدار از روی نیمکت کار خود را آغاز خواهند کرد.

قلعه‌نویی در این دیدار جهانبخش را جایگزین قلی‌زاده در سمت راست کرده و مهدی طارمی به عنوان تک مهاجم در این دیدار در نوک پیکان تیم ملی حضور دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->